Marknadsför ert företag och era produkter/tjänster på ett enkelt och kostnadseffektivt sätt, använd sponsrade länkar.
Sponsrade länkar eller pay-per-click (PPC) annonsering är den snabbast växande varianten av sökmotormarknadsföring.
Den största sökmotorn är Google där visas på ett eller annat sätt betalda annonser som sökresultat.
Den som inte har en framgångsrik PPC-kampanj riskerar att snabbt hamna utanför de bästa placeringarna i sökresultaten.
När det gäller framgångsrika PPC-kampanjer är en av de viktigaste faktorerna en väl skriven och målinriktad annons, tillsammans med noggrannt utvalda sökord.
På Zoft 80 har jag, Lennart Johansson, den erfarenhet som krävs för att kombinera annonstext och sökord till en framgångsrik PPC-kampanj som driver kvalificerade kunder till er hemsida.
Vi analyserar er bransch och skapar sökord och annonser för er marknad. Genom att skapa annonser riktade direkt till er marknad kan vi undvika en del ointressanta besökare. Samtidigt attraheras potentiella kunder som är beredda på att betala för era varor och tjänster.
Att hitta rätt sökord och skapa välriktade annonser är bara början! För att hela tiden ha en bra placering och många träffar krävs regelbundet underhåll. Antingen det gäller uppdatering av kostnad per klick, justering av orden i annonserna, tillägg och/eller borttag av sökord, är det en konstant kamp för att behålla en bra position.
Vi kan hjälpa er genom att skapa eller ta över era PPC-annonser från start till mål. Eftersom vi hela tiden håller oss informerade om vad som är på gång, vilket kommer er tillgodo.
Hur mycket kostar det? Kontakta mig så skall jag berätta, klart billigare och effektivare än tidningsannonsering.
2005 – 2008 var Stirling Airways vår största kund på PPC-annonsering
2006 övertog Zoft 80 AB de kunder som sagts upp efter det att Webanalys Sitesfaction AB i Vilhelmina lade ner sin verksamhet. Ett antal av dessa kunder är fortfarande kunder hos Zoft 80 AB (2015).
2009 – 2014 var Best Western Hotels vår största kund på PPC-annonsering. Varje månad levererade annonseringen rumsbokningar till ett värde av c:a 1 miljon kronor för de svenska hotellen.
Fyll i formuläret om du vill veta vad det skulle kosta att annonsera med PPC